Paramore

Dax att skriva ett nytt inlägg, om jag ska va ärlig har jag inte hunnit.. Skola träning och allt möjligt har satt igång och datorn har inte vart högsta prioritet.. Min första helt lediga dag på typ 4 veckor. egentligen inte helt ledig med tanke på att jag ska på innebandy match senare, ha rinte ens någon att gå med, men hittar säkert någon där nere som är skoj att prata med.

Var ute hos Emil igår kväll med Nellie, Fanny och Rickard. Badade Jacuzzi sen såg jag pytte lite film, åkte hem rätt tidigt. Rätt skönt faktiskt :)
Åt marängsviss med Nellie nån dag oxå, riktigt gott :)

Bestämde för någon vecka sen att jag ska på Paramore 30 november med daddy! :D
Känns helt otroligt att ag ska få se mitt absoluta favorit band! Ska bli riktigt roligt, massa folk jag känner ska dit oxå så då blir det änni lite roligare :)

Känner mej helt sönderstressad, veckan har varit hemsk.. Har ingen praoplats som ska va inne den här veckan, är helt slut i huvet.. Jag har glömt tider och att jag har nycklarna till träningen, så dom vart inte så glada på mej.Men jag har aldrig glömt nyckeln nånsin förut men nu har jag glömt dom 2 ggr på 1 vecka. Men men måste ta nya tag inför nästa vecka. Anniken tjatar på mej att jag tar på mej för mycket grejer, Adde tjatar på med att jag tar på mej för mycke saker och likaså mina vänner.. Jag måste lära mej att ta mindra ansvar ^^

Vaknade i morse av att solen tog död på mej genom fönstret.. typ vid 8, gick upp en halvtimme senare satte på tvn och nämen! Repsrisen på VMA började precis, så stat och såg de till 11. RÄtt skönt att bara slappa faktiskt. För en gångs skull. Men som sagt innebandy match ikväll, får väl se om jag hittar någon jag kan prata med där :)

Puss hejs / Heds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0