Trött?

Jag måste ner på stan idag! måste köpa ett silver halsband!
Ska försöka hitta nån som vill gå med mej :)
 Men men, somnade som vanligt sent, typ runt 2... vakande och var jättte pigg kl 8.. men men somnade om tills nu :)

jag känner att jag bara babblar om de mest meningslösa sakerna, som absolut ingen bryr sej om! men de kanske finns någon intresseklubb som antecknar där ute nånstans!
men ni får stå ut med att jag babblar om allt och lite till, men de är ju faktiskt vad bloggen heter så ;)

Sitter faktiskt här på min obekväma datastol och lyssnar på Fall Out Boys senaste skiva!
väldigt längesen jag lyssnade på dom, men jag måste erkänna att dom inte är så dåliga..
som alla deras andra skivor är Folie á Duex väldigt olika från alla andra skivor... och de är väl bra men dom ändrar väldigt mycke känner jag, och många fan har blivit upprörda över att dom tycker dom blivit sämre och så, men de är ju upp till boysen i Fall Out liksom. Dessutom ska man inte hålla sej till en grej hela tiden heller så de finns ju både bra och dåliga saker..

jag har en väldigt äcklig smak i munnen så jag tror jag måste gå och äta nått och sen borsta tänderna väldigt väldigt länge!

I don't care - Fall Out Boy

I don't care what you think as long it is about me,
 the best of us can find happiness in misery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0