Sorry

Hann inte sätta mej vid datorn igår kväll och skriva ett nytt inlägg så de får komma nu istället!
Satt hela dagen vid datorn igår.. och spelade the sims... nörd! jag vet x)
Adde kom hem till mejoch vi såg tennis! de är så tråkigt >_< tillslut bytte jag kanal och vi såg nått annat!
Sen skulle jag bestämt dricka te, så jag hittade nått läskit typ anis te i skåpet.. eller du luktade anis iaf..
och jag råkade ha i en aning mycket honung.. och de teet va inte ens gott med lite honung så de smakade förjävlit! men men så kan de gå när man har roligt..
Jag och Adde spenderade resten  av kvällen att leka Land, Stad och Vatten. och gissa vem som vann!? 
 Jag såklart!!! :D
 

Aja grattis till 5 månader iaf älskling :)


Jag somnade alldeles för sent igår kväll och alldeles för tidigt i morse.. hade bestämt igår att jag och mamma skulle till stranden men vi har lite svårt att komma på nått bra ställe att åka till.. en sandstrand med inte allt för mycke folk?
aja de lösa si nog :) förhoppningsvis kommer vi iväg till nån strand iaf!

Väldigt mycke verkar ha lite roligt åt mina bilder jag namnt tidigare som jag lagt ut på facebook.. jag som tyckte dom va så fina! dom bilderna bevisar att folk förändras väldigt mycke med åren! Se de positivt, du ser inte ut så längre :)


 California - Phantom Planet

We've been on the run, driving in the sun
looking out for nr 1, California here we come
right back where we started from



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0