R.I.P M.J!

Fick chockande nyheter av Emil när jag gått och lagt mej igår, poplegenden Michael Jackson är död!
Trodde inte de va sant först, eller jag ville inte tro de. De känns som att han... typ inte borde dö.. eller jo men ändå!
Han dog iaf av hjärtstillestånd.
Så sitter nu och lyssnar på Black or white och några andra låtar till minne av honom! :)

Min morgon har väl kanske inte varit den bästa.. De började väl med att jag var uppe lite sent i natt, men så kan de gå när man smsar med rolig folk!
Sen vaknar jag vid tio av att mamma springer omkring i mitt rum och letar tvätt, sen somnade jag om till hälften. 2 min efter smäller min dörr till av korsdrag och jag får typ hjärtattack och flyger upp ur sängen, sen la jag mej i sängen igeon och försökte somna om då hoppar de upp en väldigt kelig katt  i min säng och dreglar ner mej, sen än en gång kommer mamma in och letar tvätt och då ger jag upp.. så jag hamnade här i stället ;)

men men jag får väl vara lite glad med tanke på vilket fint väder de är ute :)
ibland älskar jag verkligen Gotland :)

nej nu ska jag gå till köket och försöka hitta lite frukost.. om de finns någon!

Beat it - Michael Jackson

They told him don't you ever come around here,
Don't wanna see youre face,
 you better disappear!
The fire's in their eyes and their words are really clear
so beat it, just beat it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0