First time!

Hi I guess :)

Känner mej lite som alla andra som skaffat blogg, men jag tror att jag kommer gilla att blogga så.. Jag har en tendens att pladdra på om de mest meningslösa sakerna så de här kommer bli intressant :)

Har varit grymt sugen på att köpa nya kläder men hittat ingenting, speciellt inte här på Gotland.. Har kollat nätet men vet inga bra sidor. Någon som har tips på såna?
Förhoppningsvis ska vi åka upp till Sthlm med brudarna. Hoppas verkligen det blir så!

Jag tror jag har bränt mej på halva ryggen, låren och i ansiktet.. men så kan de väl gå när man ligger på en strand i typ tre timmar utan solskydd (A)
Soft dag med Julia och Nellie i gropen :)
Åt hos farmor och stack sen hem till Adde :)
skulle egenligen ha ätit glass på glassbaren med syster, men hon bara dissas.. Får väl ta det någon annan dag..

Jag borde egentligen gå och lägga mej med tanke på hur trött jag är, men de är så mysigt att sitta och lyssna på Poets of the fall och hata sin datorstol för att den är så äckligt dålig :)

Illusion and Dream - Poets of the fall

It's whatever makes you se, makes you believe
And forget about the premonition you need to concieve.
The images they sell out  illusion and dream
In other words dishonesty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0