En tunika och en klänning senare

Har varit nere på stan större delen av dagen med mamma och tok letat efter något att ha på mej på min fasters 50 års fest. Sprang omkring överallt på öster och Adelsgatan men hittade absolut inget.. Sen gick vi och tog en glass på hamnen, blev en saltlakrits/hallon-vitchoklad-polka glass! Riktigt gott! för er som inte smakat saltlakrits/hallon har jag ett råd: GÖR DE!
När jag och mamma var på väg tillbaka till våra cyklar på öster kom vi på att vi inte varit inne på Kappahl och kollat, men jag var rätt tveksam med tanke på att jag absolut aldrig hittar nått där! Men I gave it a shot, och de va värt!
Hittade en blå tunika och en svart klänning :) så nu kommer de bli svårt o välja vad jag ska ha på mej på festen istället..
Men men de löjsa sii!
Annars en väldigt trevlans dag med mamma!
Nu sitter jag här och lyssnar på Nine inch Nails och kommer somna med pannan i tangentbordet..
men försöker hålla mej vaken. Humöret är på topp iaf!

Ska se fotboll med Adde ikväll :)
U21 Em semifinal tror jag, vet iaf att de är Sverige som spelar!
Trevligt :)

Everyday is exactly the same - Nine inch Nails


I believe I can see the future, couse I repeat the same routine.
I think I just to have a purpose,
but then again
it might have been a dream?
I think I used to have a voice, now I never make a sound.
I just do what I've been told





Kommentarer
Postat av: Tilde

Tummen upp för låtvalet :)

2009-06-26 @ 23:47:09
URL: http://sarcasticmsknowitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0