Oops.. I did it again (almost)

Kom precis hem från en trvlig, lång och väldigt varm inlines tur. Riktigt härligt att komma ut och rulla igen!
Som vanligt när jag kommer ut till Oscars stenen så börjar de bränna lite i mina gamla sår från inlinsen och självklart, envisa jag, slutar ju absolut inte åka för de.. Utan jag fortsätter åka utan att stoppa, sen när jag kommer hem sliter jag av mej inlinesen och hämtar en handduk ( blir ju sjukt varm av att åka i den här jävla värmen! ), känner att de bränner lite smått i fötterna men bryr mej inte riktigt men nu när jag satt mej vid datorn upptäcker jag en liten blåsa på min högra fot, precis där mitt andra ärr är.. så aja. Jag vet hur jag ska ta hand om de iaf!

Adde åkte iväg i morse så kommer inte träffa han på en hel vecka. :(

Tränade i tisdags med bra tränare! Camillla, Tomas och Cajsa är på ön så äntligen en klok träning!
Tack de behövde jag verkligen! Har fortfarande tärningsvärk men de är så de ska va! Så jag har fått i gång att jag ska börja träna klokt nu igen! :) Så därför började jag med att åka inlines idag. Ska nog kanske göra lite styrka om min träningsvärk tillåter xD
Härligt härligt allting jag är riktigt glad :)

Och välkommen Noel till världen! :)




Mr Jones - Counting Crows


I will paint my picture
Paint myself in blue and red and black and grey
All of the beautiful colors are very very meningful
Grey is my favorite color
I felt so symbolic yesterday
If I knew Picasso, I would buy myself a grey guitar and play



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0