One of the happiest days of my life?

Tvingade upp med själv 06.45 och gjorde mej i ordning, sen kom Karro och hämtade mej undefär 07.40.. vi cyklade ner mot Almedalen där vi skulle jobba. men problemet är att vi vet inte vart vi ska jobba! så vi går omkring överallt i Almedalen och letar efter en gymnastik logga men hittar ingenting.. de enda vi hittar är typ Hälsoloppet eller nått och en motorsports tält..
Men vi bestämmer oss för att gå en gång till runt Almedalen, då ser vi redskap! Så vi går dit och vi hade hittat rätt!
Precis när vi kommit dit började det regna. och d e regnade större delen av förmiddagen.. lite innan tolv började det spricka upp, så vi ställde ut en fin liten redskapsbana för barnen och blåste upp Airtracket. När solen kommer, kommer de folk!
Alla var intresserade av studsiga saker!
Vi gymnaster latchade omkring eller hjälpte barnen att latcha..
Plötsligt sa Julia: Hedda, hon är här nu!
och jag började skaka, Veronica Wagner stog bara några meter ifrån mej och pratade med Gymnastikförbundets ordförande!
Veronica bestämde att alla skulle leka Följa John med henne, och de skulle ju bara va dumt att säga nej till de!
åldrar från 2 år till typ över 40 studsade omkring på Airtracket.. Dock tyckte jag att de var ett lite skumt airtrack, för de va så tunt och platt på nåt sätt.. men men de va roligt iaf!
Sen kom de fram en människa som frågade om jag ville bli intervjuad, ookej why not? Jag såg säkert förjävlig ut men jag kanske hade nått vettigt o säga`?
Veronica fick mej o tänka i nya banor runt vissa övningar, som tex hjulnng-Delad-Samlad-delad eller salto på slutet.. har absolut aldrig tänkt på at man kan göra sånt! Men när hon körde såg man verkligen vilken kraft hon är! Hon är 150 cm lång och ett kraftpaket! Men det som förvånade mej mest var att hon va så otroligt down to earth och otroligt shysst och snäll. hon tog sej vekrligen tid med sina fans, de såg lixom ut som att faktiskt ville vara där!
Hon gjorde verkligen min dag så mycke bättre än va den redan va!
När hon skrev autografer så börjde hon klaga på sin penna om att hon ville ha en tjockare, och bara av en händelse så hade jag en i min väska! LOTTO!!!! :D
Oc när hon skrev min autograf skrev hon "Bra jobbat Hedda! :)" och jag trodde typ jag skulle börja gråta! jag va så glad!!
Många tycker säkert att jag är väldigt tööntig, men om ni tänker så här: Vem är din största idol? Tänk dej att spendera en eftermiddag med din idol, vilket humör hade du varit på då?
Då Kankse du förstår lite bättre ;)
Redan när jag började få Idoler har hon alltid varit min största, och att få träffa henne, utmana henne, få hennes autograf, prata med henne och träna med henne är helt ovärdeligt! Den här dagen kommer jag nog sent glömma!

Tack Veronica! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0