Hi guys?

Jaha hamnade som vanligt här igen.. dock rätt skönt att bara slappa framför datan..
 Trevlig dag med Amalia igår, satt typ och spela The Sims (geeks I know ;) ) och gick i genom min Spotify lista. Me <3 Spotify!
Kvällen såg jag film med Adde, en härlig film vid namn Oh brother where are thou. Har sett den alldeles för många ggr men den är liksom.. speciell. Plus att det är mycket bra musik i den.
Filmen handlar om tre förrymda fångar som är på jakt efter en skatt, och stället där skatten ligger ska fyllas med vatten om några få dagar, och sen händer det väldigt många udda saker på vägen dit. En av huvudrollsinnehavarna är George Clooney!
Jag insåg att den där filmen lät som en riktig barnfilm, så jag tänkte att om jag nämnde George Clooney kanske man skulle fatta att de inte är det, tro mej de är inte en tecknad barnfilm! xD
Juste jag och Adde spelade tennis igår oxå! Jag ägde han lätt.. eller njaa inte riktigt, men man kan ju alltid försöka :)
Men så dålig är jag faktiskt inte på tennis! Han har lovat att han ska lära mej spela innebandy också.. Han vet inte vad han har gett sej in på!
Alla som har sett mej spela innebandy vet att jag springer omkring som en dåre och skjuter överallt.. och har absolut ingen bollkänsla överhuvudtaget xD Men men nån har väl nån gång dagt "Vi är gymnaster, vi behöver inte kunna ha bollkontroll". Om ingen sagt det innan så har jag sagt det nu!
Sen finns det säkert många gymnaster med bollkontroll också.. Dock måste ju faktiskt rytmiska gymnaster ha de!
Äsh jag ger upp de här..

Jag måste erkänna att jag saknar skolan en aning.. Jag saknar att ha nått att göra på dagarna och träffa alla varje dag. Plus att de alltid händer nått roligt en skoldag, då sitter man inte jämt och ständigt framför den här burken. eller den andra burken.. Tvn..
sen kan jag ju inte påstå att jag saknar prov, matte, fysik och sånt men. You see what I mean..
 nej nu måste jag komma på nått att göra!

Bye bye Baby!
/Hed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0