Happy, Happiest

Hallo!

Sitter och väntar på att Adde ska komma hit, han borde komma när som helst :)
Sov så otroligt dåligt i natt, jävla sämpo säng! måste verkligen ha en ny! Men men.. funderar på att sova på madrass i natt faktiskt.. allt är bättre än min säng nu!
vaknade typ 10.30. typ 15 min senare låg jag ute o solen och åt mackor. härligt faktiskt! :)
Stack sen till farmor, tänkte att de faktiskt var ett tag sen jag va där så varför inte?
Åt självklart stuvade makraoner hos farmor! Hur gått som helst ju :D
 Tog en go stund innan jag lyckades ta mej ur soffan hos farmor och cykla hem igen men nu så!

Rätt skönt att va hemma faktiskt..
Beställde skivor direkt när jag kom hem!
Så nu är Paramores skiva Riot! och Kings Of Leons nya skiva Only By The Night on its way! :)
Har tänkt beställa de skivorna länge men de har bara inte blivit så :/
borde fixa en present till syster oxå men orkar inte än.. vet ju vad jag ska köpa så ;)
Usch jag slösar alldeles för mycke pengar nu.. Men men kanske de pengar är till för?

aja Adde kom nu :) Hejs / Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0