Backy backy

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge men har lixom inte riktigt orkat..
Kom hem från sthlm i förrgår, shoppat lite och vart på grönan med Amalia, Julia och Nellie :)
Härligt värre!
Har nu åkt Insane, Extreme och Fritt fall på grönan ;) plus några till of course :)
vi såg oxå filmen baksmällan, riktigt skön film dock lite speciell...
sista dagen shoppade vi!
Köpte ett vit linne på gina, ett par mintgröna byxor, marinblåskjorta från h&m som satt helt perfekt! Brukar ha svårt att hitta skjortor med tanke på att jag har rätt breda axlar men smal midja men den satt helt slim!
plus lite fler grejer :)
Känner att jag vill komma igång med träningen igen.. missade ju vår enda träning den här veckan pga sthlm... jag klarar inte av att träna 1 gång i veckan, de går bara inte!! jag kommer börja klättra på väggarna snart...
nu när vi äntligen har kloka tränare på Gotland missar jag den träningen -.-
jag önskar verkligen att vi kunde få en klok tränare som visste exakt vad han/hon pratade om och hade erfarenhet av gymnastik osv.. men men de händer väl inte än på ett tag, men man kan alltid hoppas!

Jag läste på Veronica Wagners blogg här om dagen   och fick en rejäl chock!
Det stog om mej om dagen i Almedalen! :D
Gissa om jag blev glad!!!?
Egentligen hade jag redan gått och lagt  mej men när jag läste de hade jag kunnat köra typ trippel salto på gräs! så glad va jag! :D
De va en härlig överraskning :)
Tack Veronica! :)

Men nu återstår problemet vad jag ska göra idag!?
De är massa fint väder och jag sitter här inne... Jag åt faktiskt frukost ute så de tyckte jag va duktigt ;)
Funderar faktiskt på att gå ut och gymnastisera lite! :)

Vi får se vad som händer! Hejs / Hedds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0