seegt...

Nu har jag varit extremt seg med mitt skrivande igen, men men..har för tillfället rätt tråkigt, väntar på Adde som vanligt. Men fick precis reda på att jag får nalla hur mycket jag vill ur systers paradis ask! :D nej fyy på mej, nu ska jag inte bli tjock, borde ju faktiskt ha tränat idag!!förssta gången på typ 2 veckor jag knappt varit ute :S
Tränade friskis igår och tränade både gymnastik och innebandy i tisdags.
Adde var nog faktiskt riktigt förvånad över mina innebandy kunskaper. men jag har vä kanske styrkan till att kunna skjuta ett hårt dragskott, och alla tjejer (och killar) har väl inte de. Tyckte faktiskt de va riktigt kul :) men vet inte om jag skulle vilja börja träna de, för det första har jag nog verkligen inte tid i höst och vet inte om jag skulle vilja träna med tjejer.. Tyvärr känns det faktiskt inte lika roligt "/
Jag har varit fryskall om händerna hela dagen! Kanske första tecknet på att skolan börjar snart ^^ alla som umgås med mej i skolan vet att mina händer alltid är iskalla.
Allting tekniskt i vårt hus pajar just nu.. Vi har precis bytt internet och telefon sak för att de var ständigt sämst, så telefonen funkade inte på typ ett dygn.. Sen typ dagen efter pajar data skärmen, så nu har vi en stor,ful,vit sak! Får ju knappt plats på bordet.
Skolan närmar sej, bara 6 dagar kvar. Skönt men samtidigt förjävlit.
Antar att vi får vårt shema första dagen.. men man skulle ju gärna vilja få reda på de innan men men.
Dessutom undrar jag vilket klassrum vi kommer få? Med tanke på att vi antagligen inte kommer va i M-huset längre så, och vart kommer vi få skåp? jävla underskåp som väntar -.-

En annan sag som suger är att mamma bakat kakor och bullar hela dagen, men jag får inte ta!
Bara för att vi ska fira syster på sändag. I morrn måste jag baka oxå!
Jag behöver verkligen klippa mej och färga om mitt hår, ser ut som en liten ovårdad blondin ;)
Haha kanske inte riktigt blont, men väldigt ljustbrunt iaf.
Har aldrig passat i ljust hår, inte jag nånstans, dessutom ser min hy väldigt röd ut.  Därför finns det något som heter hårfärg ;)
Men men mamma tjatar om datorn, så jag ska låta henne använda den :)

/Heds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0